create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, February 14, 2010

Shop laGi..



huhu Cuti SEk datang lagi,,sib baik Pahang Cuti SEminggu..Erm,,awal2 cuti aku dah menghabiskan dUIt,,hahha..buat kawen la,,Yela,,nak kawen bukan main2..nak ade preparaton yang banyak esp bab duit,,not just 4 persiapan kawen but,,masa depan after kawen nanti..

review kawen lagi,,huhu,,
dari emerloh ke kl,,merayap kat sogo,,huhu..tak muat tgn en tunang,,aku n 2 adik aku main pilih je orang lain bawak,,tula untungnya ade husband(ops,,),,
alhamdulillah,,half of our hantaran dah beli,,betapa penatnya,,perfume 2,,belt ngan wallet.kasut,handbag,,okla eli tym ade sale..

pastu esoknya pagi lagi kitaorang merayap ke NIlai..
erm,,kitaorang pegi tym rite tym,,sale gak,,banyak nyer kedai sampai ramai ngat rambang mata..
aku n rombongan aku ke NIlai bertujan nak beli cenderamata untuk tetamu n bendalain..huhu..
tapi awal2 kitaorang melekat kat KK HOMe DEcor,,wa rambang mata aku,,yela ala2 vantage ounyer barang,,siap dapat jadi ahli g,,banyak yang diborong,termasuklah pasu bunga,dulang hantaran n bunga untuk hiasan hantaran,,yela,if beli dapat 20% diskaun,,

antara kedai yang aku suggest ialah VR STAR,,yap i get good diskaun..bayangkan beg kertas dapat dengan rm 3.00 sepaket..promotion dia RM 3.90 tapi untie tu baik ngat bagi rm 3.00,,after beli cenderahati dengan 400pcs n beg kertas dengan 500 paket..
ikutkan hati mahu beli banyak g barang tapi dah penuh giler kereta huhu,
yap,,i get really god bargain.
to all b2b,,nak g nilai tym cuti sekolah,,coz banyak sale,,weekday same saje,,

huhu,kla,,c ya next page





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails