Tuesday, January 5, 2010

#2




Dis blog is still under constructon,,huhu,,,nk tkr ni nk tkr tuh..ni la kije ku,,mesti org ingat aku ni jobless n kalu dah kije mesti main tenet curi dalam bilik guru,,huhu,,bukan la,,
act doc kesayangan ku bagi cuti sebulan..SEBULAN?mak i lame nyer..erm panjang cier nyer..pendekkan,,citenyer aku baru pas operate ACL reconstruction,,erm..pastu...tgk cite kat blog satu g,,pengalaman hidup,,

ok2,,kan dah melalut..NI blOG MISI meniti hari la,,meniti hari,?,wa,,ape perasaan anda?Im bride to B..kepada En tunang,,huhu..mmg la,,

Smalam ada lah hari kudipropose...kira pertemuan 2 buah keluarga menetapkan apa yang patut..tarikh itu ini,,n semua,,
jadi?

ni la keputusan majlis raja-raja mlm tadi,,
selepas 2x pinda sebab cuti sek yang dipinda2,,mula 5/6,pastu 28/5 n lat sekali 5/6balik.
5/6 simbolik sebulan kitaorng tunang:)

Mcm kat sebelah.....>side bar sblh..

berbunga2 hatiku n hatinya..

"jodoh pertemuan itu kerja tuhan,kita manusia hanya mampu merancang. Jika yang kita sayang bukan jodoh kita, pasti ada sahaja halangan.Menangislah air mata darah pun dia tetap tidak akan menjadi milik kita.Dan jika benarlah pasangan yang tuhan tentukan,kita tak dapat mungkin dapat menolak walau cuba dielak"



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails