create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, March 13, 2010

Apa yang berlaku ada hikmahnya :)


Ya Allah tabahkanlah hatiku dalam menjalanihari-hari mendatang dan permudahkan urusan ku,,Yap,,kata orang tym tunang adalah tym yang paling kritikal,,banyak sgt dugaan..2,3hari ni aku bersulam mutiara sahaja..aku mohon kepadanya supaya ak jadi IRON WOman :P..rm,,tym sedih2 tu ,,aku terase nk bukak blog n email,,yap 2 hari tak surf coz aku bawak student g camp,,

n,,

aku...

rase nk cry,,,


bukan cry sedih,,tapi...gumbira sngt2...



im the winner of the giftaway..

tq to the warna inspirasi..semoga kalian dimurahkan rezeki...Amin,,(ill promote to others)..

leh tido ngan nyenyak sekarang..(n bodek sponsors a.k.a en tunang for more yassin:P)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails