create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, April 5, 2010

Sampai Saat INI..2 month to go..


salam
wa lamenyer tak update,erm..
ngan kesibukkan kerja n aku jauh dari rumah..huhu..
erm smlm blk trg terchenta dalam keadaan rush,,
sib baik ade entunang yang baik hati tunggu aku balik dari stadium temeloh n pick me up n balik trg.,.

aper yang leh aku cakap..

LETIH

WorrY

takUt

lagi 2 bln,eh tak sampai..
balik 2 hari yang full,,sgt2,,
hantar borang kat pej agama..Yap DONE..n kene la tunggu..
things to settle b4 hantar
1.salinan ic pemohon,wali n 2 saksi
2.need saksi`s sign
3.Borang Pengakuan Bujang,,majikan o ketua kampung
4.pic:)

wa,,Mukaku Gelap..
satupgi yang cerah,,
tym aku xcited nak mengajar,,ade sorang Bdk Kelas aku yang Bnyak Mulut,,
"Teacher,,y teacher nampak lain ek,,
akut anyer y?
asal muka teacher nampak hitam..he said..
wa..ni la penangan duk seminggu berjemur,,next 2 weeks nanti aku akan terlibat ntuk negeri..
erm,,need sunblck lagi..nk cakap kat pk ko aku resign tak smpai hati,,tu la kijer..

erm,,ape lagi ek,,
yap baju sanding n baju nikah n baju sambut menantu dah g fiting n dah siap,,
yeye..suka nyer,skrg bertungkus lumus ngan mak buat tdg sendiri,,nanti DIY jahit manik kat tudung..



baju sanding still rahsia,,nanti tak surprse,,warna ala2 tdg ni,n DIY tdg,,beads ssn mcm ni..simple je coz ade veil n bunga tepi dah..

pastu,,ive bought carpet n benda kecik2 kat dalam bilik pengantin,

ape lagi ek,,oh ya..hand bouque,bunga tuh dah sampai,tantek ngat,,tq kak fieza from fieza hantaran..her touch sangat lawa.. c her web site.,,hurry2 dia ade buat diskaun sekarang..


my handbouque,,sweet ngat pink n purple

i do book my cake n cc,,yap fromthe same vendor,,from farinmecupcakes (p/s: fariha diskaun leh?huhu:) but still confusing..nk design mcmmne..i wish...

Italic
cc nk mcm ni..n arrange kat dalam bakul besi..


......yang ni o yang ni, ConPIUS :#......


ive colect kawan2 nyer address,,and in progress,,n aku dah beli setem,,
tym aku nk beli tuh,,akak kat e pos tanyer,,nk jual setem ker dik?huhuh,,,yela i bought dalam kuantiti yang banyak..

lega sikit,,tapi banyak sangat lagi yang tak buat..moga Allah Permudahkannya,
SEDih,.bulan ni tak banyak cuti sekolah..
sian mak srang2..today mak n abh g shopping Kb..banyak yang nk beli,,Feel hepi coz mak n abah xcited ngat..tq mak n abh..ateh sayang sgt..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails